SYM to marka skuterów i motocykli działająca w branży motoryzacyjnej od blisko 70. lat.
Firma SANYANG MOTOR CO., LTD., czyli producent jednośladów SYM, została założona w 1954 roku na Tajwanie, rozpoczynając swoją drogę do sukcesu od współpracy z japońską marką HONDA, uczestnicząc w produkcji motorowerów i samochodów osobowych. To pierwszy producent silników spalinowych na Tajwanie, który po ponad 60 latach rozwoju nadal aktywnie rozwija sieć sprzedaży na arenie międzynarodowej – pojazdy SYM są dystrybuowane w 90. krajach na świecie. Aktualnie firma posiada centra produkcyjne na Tajwanie, w Chinach i w Wietnamie oraz dwie europejskie filie: w Niemczech oraz Włoszech.
SANYANG niezmiennie pozostaje ważnym graczem w branży motoryzacyjnej, zarówno w kwestii pojazdów dwu i czterokołowych. Firma jest dostawcą części do samochodów marki HYUNDAI. Z kolei od 2014 r., SANYANG rozpoczął współpracę z KIA Motors Corp. w zakresie produkcji samochodów.
NASZE WARTOŚCI: JAKOŚĆ, INNOWACJE, PROFESJONALIZM
Jako jedna z wiodących marek w tajwańskim przemyśle motoryzacyjnym, kontrola jakości, profesjonalna technologia, badania i rozwój oraz innowacje są podstawowymi wartościami firmy SANYANG, a w ostatnich latach, naszym głównym celem biznesowym jest aktywny rozwój zagranicznego rynku motoryzacyjnego, dostarczając m.in. na rynki europejskie jednoślady SYM zintegrowane z lokalnym rynkiem oraz z potrzebami Klientów.
INNOWACYJNA TECHNOLOGIA
- Cylinder ze stopu steadytu
Dystrybucja oleju na ściance cylindra ze stopu steadytu jest równomierna co zwiększa odporność na zużycie, wpływa korzystnie na szczelność i skutecznie poprawia osiągi. - Cylinder z powłoką ceramiczną
Cylinder z powłoką ceramiczną, poddany specjalnemu procesowi galwanizacji w celu równomiernego rozproszenia cząstek ceramicznych (SiC) na ścianie cylindra, charakteryzujące się wysoką twardością, odpornością na zużycie oraz wysoką temperaturę. - Mechanizm odśrodkowej dekompresji (CTDD)
Odpowiednia konstrukcja zmniejsza ciśnienie w cylindrze podczas suwu sprężania przez ujście nadmiernej ilości gazu na początku rozruchu silnika. Dzięki temu moment rozruchowy silnika może zostać znacznie zmniejszony. Po zapłonie, aby zapewnić wystarczającą moc, mechanizm dekompresyjny jest wyłączany przez konstrukcję mechanizmu odśrodkowego. W przypadku zastosowania silnika o dużej pojemności skokowej i wysokim stopniu sprężania, CTDD niweluje trudnościami w rozruchu silnika oraz zwiększa trwałość układu rozruchowego silnika. - 4-zaworowy silnik napędowy
4-zaworowy silnik zwiększa powierzchnię portu wlotowego i wylotowego, aby zapewnić pełne spalanie. Pozwala to na uzyskanie większej ilości mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze, a w konsekwencji generowanie większej mocy i mniej hałasu niż silnik dwuzaworowy. - Elektroniczny układ wtrysku paliwa
Perfekcja technologii SYM kontrolowana przez program komputerowy obliczający najlepszą dawkę mieszanki dla uzyskania efektywnego spalania.
WZÓR DO NAŚLADOWANIA W PRZEMYSŁOWEJ OCHRONIE ŚRODOWISKA
Firma SANYANG poświęciła się produkcji skuterów, motocykli i samochodów charakteryzując się doskonałą kulturą korporacyjną oraz przemysłową, stosując zasady mające na celu zapewnienie najlepszych pojazdów użytkownikom na całym świecie. Szanujemy dobro społeczeństwa i Ziemi, starając się jak najlepiej chronić środowisko. Jako międzynarodowa firma, a także obywatel świata, nasza deklaracja środowiskowa, tj. „Zapobieganie zanieczyszczeniom, oszczędzanie energii, recykling zasobów i zazielenianie środowiska” jest naszym zobowiązaniem do poprawy ochrony środowiska. Od 1998 roku wdrożyliśmy standardy ISO-14001 dot. dokumentowania, organizowania oraz systematyzowania zarządzania środowiskowego. Ponadto stosujemy cykl Deminga (Planuj-Wykonaj-Sprawdź-Popraw), aby stale udoskonalać nasz system zarządzania mając na względzie dobro planety.