MAXSYM TL 508

39 999 zł

37 999 zł

LETNIA PROMOCJA*

*39 999 zł najniższa cena z 30 dni przed obniżką

Specyfikacja

SILNIK2-cylindrowy DOHC, 4T, 8-zaworowy, chłodzony cieczą
POJEMNOŚĆ SILNIKA508 ccm
UKŁAD PALIWOWYE.F.I. KEIHIN
MOC33,8 kW (46 KM) / 6750 rpm
MAX. MOMENT OBR.50 Nm / 5250 rpm
SPALANIE4,5 L /100km
(WMTC3)
ZBIORNIK PALIWA12,5 L
WYMIARY (MM)2215x800x1442
WAGA227 kg
HAMULEC PRZÓD2-tarcze 275 mm
Zaciski czterotłokowe
HAMULEC TYŁTarcza 275 mm
ABSDwukanałowy CONTINENTAL
ZAWIESZENIE PRZÓDOdwrócony widelec 41mm
ZAWIESZENIE TYŁWielowahaczowe
Amortyzator z regulacją napięcia wstępnego
OPONA PRZÓD120/70-15 56H
OPONA TYŁ160/60-15 67H

Zastosowane technologie

SILNIEJSZY WIĘKSZY SZYBSZY

Pełne oświetlenie LED

Poczwórny reflektor LED łączy się ze światłami pozycyjnymi LED, tworząc imponująco „ostry” wygląd.

Światło tylne 3D LED Optical

Tylna oprawa LED, dzięki specjalnej folii, tworzy charakterystyczny trójwymiarowy obraz płomienia, którego intensywność wzrasta podczas hamowania.

Wielofunkcyjny panel przyrządów LCD

Centralny kolorowy ekran TFT LCD 4,5” z automatyczną regulacją poziomu jasności i trzema spersonalizowanymi interfejsami tematycznymi. Każdy interfejs oferuje 5 różnych ekranów, które koncentrują się na potrzebach informacyjnych kierowcy.
Po prawej stronie znajduje się kolorowy wyświetlacz ze wskaźnikami napięcia akumulatora, zegarem, temperaturą otoczenia, poziomem paliwa, licznikiem częściowego oraz całkowitego przebiegu.
Po lewej stronie znajdują się panel kontrolek ostrzegawczych.

Równy rozkład masy

Dzięki umiejscowieniu silnika pośrodku ramy pojazdu osiągnięto doskonały rozkład masy oraz zwiększono sztywność ramy.

Silnik DOHC

Dwucylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, 8-zaworowy silnik DOHC z mokrym sprzęgłem osiąga maksymalną moc 46 KM przy 6750 obr./min i maksymalny moment obrotowy na poziomie 50 Nm przy 5250 obr./min.
Zwiększenie pojemności skokowej do 508 ccm pozwoliło podnieść osiągi do górnych limitów dozwolonych przez prawo jazdy kategorii A2.

Solidne zawieszenie

Solidny widelec Upside Down 41mm, który łączy się z  ramą podwójną półką, zapewniając dodatkową sztywność.
Tylna część składa się z długiego aluminiowego wahacza, na którym spoczywa tylny amortyzator gazowo-olejowy, z możliwością personalizacji napięcia wstępnego, oferując progresywne działanie zawieszenia i stabilność podczas jazdy.
System zawieszenia w połączeniu z ramą ze stali nierdzewnej, pozwala pokonywać trudy drogi i szybko zmieniać kierunek jazdy  w zakrętach, łatwo i z dużą prędkością.

Podwójna końcówka wydechu

Wydech „podąża” za liniami  pojazdu, jest uniesiony, kończąc się podwójnym wylotem spalin, oferując głęboki dźwięk, który poprawia wrażenia z jazdy

Skuteczne hamulce

Z przodu dwie tarcze hamulcowe typu Wave o wymiarach 275 mm, z podwójnymi  4-tłokowymi zaciskami  oraz pojedyńcza tarcza 275 mm z tyłu pojazdu. Układ hamulcowy posiada ABS firmy CONTINENTAL. Dźwignie hamulca można regulować w 4 pozycjach.

System bezkluczykowy Keyless

Doskonała ochrona aerodynamiczna

Szyba przednia o grubości 3 mm jest regulowana w 2 pozycjach.
Dzięki aerodynamicznej konstrukcji osiąga optymalną redukcję hałasu i ciśnienia powietrza, nawet podczas szybkich podróży.

Duży schowek centralny

37-litrowy schowek pod siodłem wyposażony jest w oświetlenie.
Pomieści 1 kask integralny lub 2 kaski typu otwartego.
Siedzisko otwierane jest hydraulicznie przyciskiem obok zamka.

Dodatkowe schowki

Dwa dodatkowe zamykane schowki, z których jeden posiada port USB QC 3.0.

Komfort i ergonomia

Kierowca i pasażer  mogą cieszyć się podwójnym siedzeniem z wielomateriałowymi powierzchniami antypoślizgowymi, poduszką podtrzymującą talię kierowcy i komfortowym podparciem dla nóg.
Kierowca może wybierać spośród różnych stylów jazdy, w pozycji wyprostowanej lub w pozycji Cruise z podparciem stóp z przodu fartucha.

Supermaxx S3 – nowa  opona

Pięcioramienne koła 15 calowe wykonane są z wytrzymałego lekkiego aluminium, które zmniejsza ich wagę nawet o 37%, natomiast MAXXIS stworzyło wyłącznie na potrzeby MAXSYM TL oponę Supermaxx S3, z wykorzystaniem najnowocześniejszego materiału „HDFS FULL-SILICA”, który zapewnia szybkie nagrzewanie się opony i doskonałą przyczepność.

Inspirujący projekt
• Sportowy wygląd z dynamicznymi osiągami, komfortem i doskonałym zachowaniem na drodze
• Rozstaw osi 1543 mm dla sportowego stylu jazdy
• Unikalny, rozpoznawalny system oświetlenia LED
• Panel z 2 kolorowymi ekranami

Przewaga technologiczna
• Silnik 2-cylindrowy o pojemności 508 ccm, 8-zaworowy, 4-suwowy  DOHC
• Moc maksymalna 46 KM / 6750 obr./min. (prawo jazdy kat. A2)
• Maksymalny moment obrotowy 50 Nm / 5250 obr./min.
• Rozkład ciężaru 50/50

Maksymalne bezpieczeństwo
• Podwójne przednie tarcze 275 mm z czterotłokowymi promieniowymi zaciskami
• Tylna tarcza 275 mm
• System ABS CONTINENTAL
• Widelec Upside-down
• Układ tylnego zawieszenia z amortyzatorami gazowo-olejowymi
• 15 calowe koła
• Opony MAXXIS Supermaxx S3

Komfort
• System bezkluczykowy Keyless
• Ergonomiczna pozycja dla kierowcy i pasażera
• Wybór pomiędzy różnymi stylami jazdy (wyprostowany / cruiser)
• Aerodynamiczna owiewka przednia z regulacją w 2 pozycjach
• Hydraulicznie otwierane siedzisko z dużą przestrzenią bagażową
• 2 zamykane schowki wewnątrz fartucha z ładowarką USB Q.C. 3,0
• Automatyczny hamulec postojowy

Producent zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie oferowanego modelu, jego wyposażenia, kolorów, parametrów technicznych, pochodzenia, jak również zaprzestania dystrybucji danego modelu. Katalog jest publikacją informacyjną i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego.